ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XMLAkt prawny: 43/07Drukuj informacjęAkt prawny: 43/07

Szczegóły informacji

43/07

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: -

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2007-01-24

Data podjęcia/podpisania: 2007-01-24

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-01-24

Tytuł aktu:

powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na zadanie pod tytułem "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Morągu"- w trybie przetargu nieograniczonego.

Na podstawie:

Na podstawie art.. 30,ust. 2, pt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jedn. tekst Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 19 i 20 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) Burmistrz Morąga zarządza co następuje:

Treść:

§1

Powołuje się komisję w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, o udzielenie zamówienia na zadanie pt. "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Morągu", w składzie:

1.   Andrzej Kikoła:                                                     Przewodniczący

2.                   Jan Zambrzycki:                                                    Członek

3.                   Daniel Kalinowski:                                                 Sekretarz

1.    Na Przewodniczącego Komisji zostaje powołany:        Andrzej Kikoła

§2

1. Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego powoływanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.

System ProPublico © Datacomp                                                                                                                            Strona: 1/5


2.   Do zadań Komisji należy w szczególności przedstawianie kierownikowi zamawiającego propozycji:

a)               wykluczenia wykonawcy,

b)      odrzucenia oferty,

c)               wyboru najkorzystniejszej oferty

d)      unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Kierownik zamawiającego może także powierzyć Komisji Przetargowej dokonanie innych, niż określone wyżej, czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia. Czynności te określa szczegółowo Regulamin Pracy Komisji Przetargowej.

§3

Komisja Przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszej Decyzji.

§4

1.  Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.

2.              Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który
złożył najkorzystniejszą ofertę lub z dniem zakończenia postępowania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Naczelnik Wydzialu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Naczelnik Wydzialu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-17 10:49:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-17 11:31:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-17 12:31:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1293 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony