ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XMLAkt prawny: 35/07Drukuj informacjęAkt prawny: 35/07

Szczegóły informacji

35/07

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Nieobowiązujący

Sesja: -

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2007-01-03

Data podjęcia/podpisania: 2007-01-03

Tytuł aktu:

powołania komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług geodezyjnych.

Na podstawie:

Na podstawie art. 30, ust. 2, pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jedn. tekst Dz.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) i art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku ,,Prawo zamówień publicznych" (jedn. tekst Dz.U. z 2006 roku Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)

Treść:

§ 1. Powołuję komisję przetargową do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego na dzień 12 stycznia 2007 roku na wykonanie usług geodezyjnych polegających na połączeniu 6 działek w I działkę oraz podziale 3 działek gruntu w celu wydzielenia około 92 działek gruntu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy rekreacyjnej, turystycznej i rolniczej w miejscowości Kretowiny w Gminie Morąg oraz do badania i oceny ofert, w składzie:

1.      Andrzej Kikoła - Przewodniczący

2.      Ryszard Kalinowski - Członek

3.      Krzysztof Wiśniewski Członek

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Naczelnik Wydziału
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Naczelnik Wydziału
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-08 10:49:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-08 10:49:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-09-08 12:49:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1162 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony