ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XMLAkt prawny: 14/06Drukuj informacjęAkt prawny: 14/06

Szczegóły informacji

14/06

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Nieobowiązujący

Sesja: -

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2006-12-15

Data podjęcia/podpisania: 2006-12-15

Tytuł aktu:

powołanie komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia na zadanie pod tytułem „Zakup materiałów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do urządzeń biurowych" - w trybie zapytanie o cenę.

Na podstawie:

Na podstawie art. 30, ust. 2, pt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jedn. tekst Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.) oraz art. 19 i 20 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177)

Treść:

§1 Powołuje się komisję w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie zapytania o cenę, o udzielenie zamówienia na zadanie „Zakup materiałów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do urządzeń biurowych", w składzie :

 Andrzej Kikoła:          Przewodniczący

Jan Zambrzycki:         Członek

Wioletta Gill:          Członek

  1. Na Przewodniczącego Komisji zostaje powołany : Andrzej Kikoła

§2. 1. Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego powoływanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.

2. Do zadań Komisji należy w szczególności przedstawianie kierownikowi zamawiającego propozycji:

- wykluczenia wykonawcy,

- odrzucenia oferty,

 
- wyboru najkorzystniejszej oferty

- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Kierownik zamawiającego może także powierzyć Komisji Przetargowej dokonanie innych, niż określone wyżej, czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia. Czynności te określa szczegółowo Regulamin Pracy Komisji Przetargowej.

§3. Komisja Przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszej Decyzji .

§4. 1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.

2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę lub z dniem zakończenia postępowania.

Załączniki

  • zał 14/06 (PDF, 3.1 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-09-04 15:56:57 | Data wytworzenia informacji: 2009-09-04 | załącznik do zarządzenia nr 14/06

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Naczelnik Wydziału
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Naczelnik Wydziału
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-04 13:48:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-04 13:48:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-09-04 15:56:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1277 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony