ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-10-23 10:08:04 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 
Sekretarz 


Funkcję Sekretarza sprawuje Tomasz Faraś
Tel: 89 757 22 31 wew. 12
e-mail:

 
  1. Sekretarz zapewnia w powierzonym mu zakresie pełną realizację zadań oraz nadzoruje Wydziały i jednostki organizacyjne wykonujące te zadania.
  2. Burmistrz w drodze zarządzenia określa Wydziały i jednostki nadzorowane przez Sekretarza.
  3. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
  1. sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w Urzędzie,
  2. nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji radnych,
  3. organizowanie zasad właściwego przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli,
  4. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,
  5. zapewnienie obsługi techniczno-biurowej Urzędu,
  6. nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania przez Wydziały i inne jednostki organizacyjne materiałów na sesje Rady,
  7. nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,
  8. wstępny przegląd korespondencji wpływającej do Urzędu i podział na Wydziały i stanowiska pracy,
  9. prowadzenie spraw powierzonych przez Burmistrza.
 
« powrót do poprzedniej strony