Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-12-14 10:46:19 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek posiadacza terenu nieruchomości zawierający zgodnie z art. 83 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody /t. jedn. Dz.U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220/ następujące dane:
a) imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości;
b) tytuł prawny władania nieruchomością;
c) nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
d) obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm;
e) przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew;
f) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
g) wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
2. Jeżeli posiadacz terenu nieruchomości nie jest właścicielem – do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela.
Opłaty:
Na podstawie poz. 44 część III, pkt 6 kolumny 4 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej /Dz.U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635/ zwalnia się od opłaty skarbowej zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów.
Miejsce złożenia wniosku:
Punkt informacyjny Urzędu Miejskiego w Morągu, ul. 11 Listopada 9 14 – 300 Morąg.
Termin załatwienia:
Do 1 miesiąca od dnia wpłynięcia kompletnego wniosku. W sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunalno – Inwestycyjny Urzędu Miejskiego w Morągu, pok. nr 25.
Tryb odwoławczy:
W terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji służy wniesienie odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /t. jedn. Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm./.
2. Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody /t. jedn. Dz.U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220/.
Formularze do pobrania:
1. Wzór wniosku
1. Wniosek posiadacza terenu nieruchomości zawierający zgodnie z art. 83 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody /t. jedn. Dz.U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220/ następujące dane:
a) imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości;
b) tytuł prawny władania nieruchomością;
c) nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
d) obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm;
e) przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew;
f) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
g) wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
2. Jeżeli posiadacz terenu nieruchomości nie jest właścicielem – do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela.
Opłaty:
Na podstawie poz. 44 część III, pkt 6 kolumny 4 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej /Dz.U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635/ zwalnia się od opłaty skarbowej zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów.
Miejsce złożenia wniosku:
Punkt informacyjny Urzędu Miejskiego w Morągu, ul. 11 Listopada 9 14 – 300 Morąg.
Termin załatwienia:
Do 1 miesiąca od dnia wpłynięcia kompletnego wniosku. W sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunalno – Inwestycyjny Urzędu Miejskiego w Morągu, pok. nr 25.
Tryb odwoławczy:
W terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji służy wniesienie odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /t. jedn. Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm./.
2. Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody /t. jedn. Dz.U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220/.
Formularze do pobrania:
1. Wzór wniosku