ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-11-29 17:51:31 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Wydanie decyzji o  warunkach zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego


Wymagane dokumenty :
1) Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
2) 2 egz. kopii  mapy  zasadniczej lub sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 lub   
    1:1000 terenu objętego wnioskiem ( w przypadku braku takiej mapy należy
    dołączyć mapę ewidencyjną).  
3) Dla inwestycji liniowych dopuszcza się mapę w skali 1:2000.
4) O ile wynika to z przepisów szczególnych lub innych ustaw do wniosku należy
 dołączyć dokumenty wymagane tymi uregulowaniami prawnymi (np. prawo ochrony
 środowiska) w zależności od rodzaju planowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego.
5) Dokumenty od gestorów sieci zaświadczające, że istniejące lub projektowane uzbrojenie terenu jest  
   wystarczające dla zamierzenia inwestycyjnego (art. 61 ust. 1 pkt 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
   przestrzennym), lub umowy dotyczące zagwarantowania wykonania uzbrojenia terenu, zawartej pomiędzy   
   gestorem sieci a inwestorem (art. 61 ust. 5 ww. ustawy) w przypadku braku infrastruktury technicznej.
 
Opłaty :
Opłata skarbowa:
  1. Opłata skarbowa za wydanie decyzji o warunkach zabudowy  w wysokości 598 zł, zgodnie z poz. 8, część I kolumny 2 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 z późn. zm.). Zwolniony z opłaty skarbowej jest właściciel lub użytkownik wieczysty terenu, którego wniosek dotyczy. Opłatę skarbową należy wnieść z chwilą złożenia wniosku.
  2. Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na rzecz innej osoby – opłata skarbowa w wysokości 56 zł.
Miejsce złożenia dokumentów :
Punk informacji składania podań i wniosków w Urzędzie Miejskim w Morągu.

Termin i sposób załatwienia sprawy ;
1. Wydanie decyzji do 30 dni, w sprawach skomplikowanych do 60 dni. Do terminów tych nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony lub przyczyn niezależnych od organów .
 
Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem Burmistrza Morąga w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
 
Jednostka odpowiedzialna :
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
pok.  22, tel. 757 22 31 wew. 31. 

Podstawa prawna :
Art. 52 ust. 1 i 2 w związku z art. 64 ust. 1 z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717) i art. 50 ust.1 art. 59 ust.1 i art. 60 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r., Nr 80 poz. 717 z późn. zm).
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony