Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Zapraszamy do korzystania z elektronicznej Platformy Usług Administracji, za pośrednictwem której będziemy udostępniać Państwu narzędzia pozwalające na realizację spraw urzędowych przez Internet.
Aby móc korzystać z możliwości załatwiania spraw urzędowych przez Internet niezbędne jest:
Krok 1.Posiadanie konta na platformie ePUAP – Rejestracja krok po kroku
Krok 2.Założenie Profilu Zaufanego – Instrukcja jak uzyskać profil zaufany
Krok 3.Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych:
Adres Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych:
Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 listopada 9, pok. 3 (parter)
14-300 Morąg
Spełnienie wyżej wymienionych warunków daje możliwość załatwiania spraw urzędowych (we wszystkich instytucjach publicznych, nie tylko w Urzędzie Miejskim w Morągu) w formie elektronicznej przez Internet. Metoda ta jest bezpieczna, a zarazem skuteczna. Złożenie pisma przy użyciu profilu zaufanego jest równoznaczne z przesłaniem pisma pocztą lub osobistym dostarczeniem pisma do urzędu, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
W celu realizacji usług przez Internet Urząd Miejski w Morągu wskazuje podział ułatwiający znalezienie właściwej usługi.
- Strefa mieszkańca - przeznaczona dla osób fizycznych, mieszkańców chcących załatwić sprawy obywatelskie
- Strefa przedsiębiorcy - przeznaczona dla osób prawnych, mieszkańców prowadzących działalność gospodarczą, stowarzyszenia, fundacje.
Wykaz usług przydatnych dla mieszkańców, które można zrealizować w Urzędzie Miejskim w Morągu drogą elektroniczną korzystając z platformy ePUAP:
STREFA MIESZKAŃCA: