ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ogłoszenie - Burmistrz Morąga informuje o możliwości składania wniosków na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Morąg w 2025 roku.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Akapit nr 2 - brak tytułu

BURMISTRZ MORĄGA
informuje
o możliwości składania wniosków na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Morąg w roku 2025
 
Burmistrz Morąga informuje, że wzorem lat ubiegłych ogłoszony zostanie nabór wniosków na udzielanie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie na zadania z zakresu usuwania azbestu.
Dofinansowanie adresowane jest do jednostek samorządu terytorialnego z województwa warmińsko - mazurskiego, a do dofinansowania mogą zostać zgłoszone zadania planowane do realizacji m.in. na obiektach osób fizycznych, organizacji pozarządowych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej, które zostały uwzględnione w przeprowadzonej w 2020 roku inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Morąg oraz jej późniejszymi aktualizacjami.
Wysokość dofinansowania ze strony Funduszu i Gminy Morąg może wynieść do 80% kosztów kwalifikowanych, jednak nie więcej niż 600zł/Mg. Do planowanych kosztów kwalifikowanych zalicza się WYŁĄCZNIE koszty transportu odpadów do miejsca unieszkodliwiania i unieszkodliwianie poprzez składowanie odpadu na uprawnionym składowisku. W związku z powyższym zainteresowani i chętni do udziału w powyższym projekcie mogą się zgłaszać celem objęcia zadaniem. Gmina informuje, że należy wziąć pod uwagę gotowość finansową ponownego położenia nowego poszycia dachowego na własny koszt. Podkreślić należy, że Gmina przygotuje wniosek i zajmie się pozyskaniem środków na azbest, natomiast po stronie właściciela nieruchomości pozostanie przygotowanie azbestu do odbioru, nowe poszycie dachowe i skompletowanie wymaganych dokumentów.
Przedłożony wniosek powinien zostać przygotowany na formularzu dostępnym w Urzędzie Miejskim w Morągu (punkt informacyjny) oraz na stronie www.bip.morag.pl w zakładce „Azbest”. Wnioski do realizacji w roku 2025 należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Morągu, nieprzekraczalnie do dnia 18 kwietnia 2025 r. i mają odzwierciedlać stan na ten dzień. Wnioski złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Zadania zgłoszone do realizacji w roku 2025 będą realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę dofinansowania z ww. źródła. Osoby, które złożyły wnioski w latach 2022 – 2024, ale nie zrealizowały zadania nie muszą go ponawiać, jeżeli zakres inwestycji obejmował tylko transport i utylizację, wniosek zostanie uwzględniony w bieżącym roku. Osoby, które z różnych przyczyn nie zostały objęte zadaniem we wskazanych powyżej latach, proszone są o kontakt telefoniczny pod numerem 89 757 22 32 wew. 67.
Do wniosku należy dołączyć:
Ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (druk do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Morągu - http://bip.morag.pl zakładka ochrona środowiska / azbest).
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, tel. 89 757 22 31 wew. 67.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-04-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Klonowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-04-04 08:18:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Edyta Klonowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-04-04 08:25:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Edyta Klonowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-04-04 08:27:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
404 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOTACJA NA USUWANIE AZBESTU W GMINIE MORĄG REALIZACJA - ROK 2017

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Faraś
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Morąga
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-18 10:05:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-18 10:07:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-01-18 10:12:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3388 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

AZBEST - przyjmowanie wniosków do realizacji w 2014 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

UWAGA AZBEST – Realizacja 2014 ROK!!!

Burmistrz Morąga informuje i ogłasza, że wzorem roku ubiegłego ogłoszony został nabór wniosków na udzielanie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie na zadania z zakresu usuwania azbestu. 
Dofinansowanie adresowane jest do jednostek samorządu terytorialnego z województwa warmińsko - mazurskiego, a do dofinansowania mogą zostać zgłoszone zadania planowane do realizacji m.in. na obiektach osób fizycznych, organizacji pozarządowych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej, które zostały uwzględnione w przeprowadzonej w 2011 roku inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Morąg.
 W przypadku, gdy dany obiekt z jakiegoś powodu nie został uwzględniony w inwentaryzacji, właściciel może go także zgłosić w terminie wskazanym w ogłoszeniu.
Wysokość dofinansowania ze strony Funduszu może wynieść do 85% kosztów kwalifikowanych - pozostałe 15% musi ponieść właściciel nieruchomości. Do planowanych kosztów kwalifikowanych zalicza się koszty demontażu wyrobów zawierających azbest, transportu odpadów do miejsca unieszkodliwiania i unieszkodliwianie poprzez składowanie odpadu na uprawnionym składowisku. W związku z powyższym zainteresowani i chętni do udziału w powyższym projekcie mogą się zgłaszać celem aplikacji. Gmina informuje, że należy wziąć pod uwagę gotowość finansową ponownego położenia nowego poszycia dachowego na własny koszt. Podkreślić należy, że Gmina przygotuje wniosek i zajmie się pozyskaniem środków na azbest, natomiast po stronie właściciela nieruchomości pozostanie nowe poszycie dachowe i skompletowanie wymaganych dokumentów. 
Przedłożony wniosek powinien zostać przygotowany na formularzu dostępnym w Urzędzie Miejskim w Morągu (pok. 35 UM) oraz na stronie www.bip.morag.pl w zakładce „Azbest”. Wnioski do realizacji w roku 2014 należy składać  w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Morągu z dopiskiem “AZBEST” do dnia 07.02.2014 r. i mają odzwierciedlać stan na ten dzień. Wnioski złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Zadania zgłoszone do realizacji w roku 2014 będą realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę dofinansowania z ww. źródła.
Do wniosku należy dołączyć:
Ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (druk do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Morągu - http://bip.morag.pl zakładka ochrona środowiska / azbest).
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny bądź osobisty: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, pok. 35, tel. 89 757 22 31 wew. 18.

DOKUMENTY DO POBRANIA:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Faraś
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Faraś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-01-10 08:51:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-01-10 08:52:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-01-10 09:52:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4180 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rozpoczęto przyjmowanie wniosków na demontaż i utylizację wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Morąg w roku 2013

UWAGA AZBEST!!!

Burmistrz Morąga informuje i ogłasza, że wzorem roku ubiegłego niebawem uruchomiony zostanie nabór wniosków na udzielanie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie na zadania z zakresu usuwania azbestu.
Dofinansowanie adresowane jest do jednostek samorządu terytorialnego z województwa warmińsko - mazurskiego, a do dofinansowania mogą zostać zgłoszone zadania planowane do realizacji m.in. na obiektach osób fizycznych, organizacji pozarządowych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej, które zostały uwzględnione w przeprowadzonej w 2011 roku inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Morąg. W przypadku, gdy dany obiekt z jakiegoś powodu nie został uwzględniony w inwentaryzacji, właściciel może go także zgłosić w terminie wskazanym w ogłoszeniu.
Wysokość dofinansowania ze strony Funduszu może wynieść do 85% kosztów kwalifikowanych - pozostałe 15% musi ponieść właściciel nieruchomości. Do planowanych kosztów kwalifikowanych zalicza się koszty demontażu wyrobów zawierających azbest, transportu odpadów do miejsca unieszkodliwiania i unieszkodliwianie poprzez składowanie odpadu na uprawnionym składowisku.W związku z powyższym zainteresowani i chętni do udziału w powyższym projekcie mogą się zgłaszać celem aplikacji. Gmina informuje, że należy wziąć pod uwagę gotowość finansową ponownego położenia nowego poszycia dachowego na własny koszt. Podkreślić należy, że Gmina przygotuje wniosek i zajmie się pozyskaniem środków na azbest, natomiast po stronie właściciela nieruchomości pozostanie nowe poszycie dachowe i skompletowanie wymaganych dokumentów.
Przedłożony wniosek powinien zostać przygotowany na formularzu dostępnym w Urzędzie Miejskim w Morągu (pok. 35 UM) oraz na stronie www.bip.morag.pl w zakładce „Azbest”. Wnioski do realizacji w roku 2013 należy składać  w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Morągu z dopiskiem “AZBEST” do dnia 25.01.2013 r. i mają odzwierciedlać stan na ten dzień. Wnioski złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Zadania zgłoszone do realizacji w roku 2013 będą realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę dofinansowania z ww. źródła.
Do wniosku należy dołączyć:
Ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (druk do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Morągu - http://bip.morag.pl zakładka ochrona środowiska / azbest).
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny bądź osobisty: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, pok. 35, tel. 89 757 22 31 wew. 18.
                                                                                                                                     /-/ Tadeusz Sobierajski - Burmistrz Morąga

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Faraś
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Morąga
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-11 07:18:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-11 07:18:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-11 08:35:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4226 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Morąg na lata 2012 - 2015 (z uwzględnieniem perspektywy do 2032)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wydział KI
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-02-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wydział KI
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-02-28 09:07:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-02-28 09:20:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-02-28 10:29:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4565 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uwaga - Azbest

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Morąga informuje, że od stycznia 2012 r. uruchomiony zostanie nabór wniosków na udzielanie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie na zadania z zakresu usuwania azbestu. Dofinansowanie adresowane jest do jednostek samorządu terytorialnego z województwa warmińsko - mazurskiego, a do dofinansowania mogą zostać zgłoszone zadania realizowane m.in. na obiektach osób fizycznych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej. Do planowanych kosztów kwalifikowanych zalicza się koszty demontażu wyrobów zawierających azbest, transportu odpadów do miejsca unieszkodliwiania i unieszkodliwianie poprzez składowanie odpadu na uprawnionym składowisku. Wysokość dofinansowania ze strony Funduszu może wynieść do 85% kosztów kwalifikowanych - pozostałe 15% musi ponieść właściciel nieruchomości. W związku z powyższym zainteresowani i chętni do udziału w powyższym projekcie dotyczącym zmiany pokrycia dachowego w obrębie poszczególnych sołectw mogą się zgłaszać celem aplikacji. Gmina informuje, że należy wziąć pod uwagę gotowość finansową ponownego położenia nowego poszycia dachowego na własny koszt, a Fundusz pokryje wyłącznie w 85% koszty związane z demontażem, transportem i utylizacją odpadów. Podkreślić należy, że gmina przygotuje wniosek i zajmie się pozyskaniem środków na azbest, natomiast po stronie właściciela nieruchomości pozostanie nowe poszycie dachowe i skompletowanie dokumentów. Przedłożony wniosek powinien zawierać: a) określenie miejsca, gdzie znajdują się odpady zawierający azbest (dokładny adres, numer działki, obręb geodezyjny) b) dane właściciela/właścicieli nieruchomości (imię i nazwisko, telefon do kontaktu) c) powierzchnia/ilość w m2 odpadu zawierającego azbest d) nr PESEL, podpis właściciela Wnioski do realizacji w roku 2012 należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Morągu z dopiskiem “AZBEST” do dnia 27.01. 2012 r. i mają odzwierciedlać stan na ten dzień. Wnioski złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Zadania zgłoszone do realizacji w roku 2012 będą realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę dofinansowania z ww. źródła. Do wniosku należy dołączyć: Ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (druk do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Morągu - http://bip.morag.pl zakładka ochrona środowiska / azbest). W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny bądź osobisty: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, pok. 35, tel. 89 757 22 31 wew. 18

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Faraś
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Morąga
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-28 08:49:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-28 08:50:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-30 08:22:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4840 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »