ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe - tablice i naklejki w ramach promocji projektu: „Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej w zakresie edukacji informatycznej, językowej i matematycznej w szkołach podstawowych”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-07-05 14:27:14 przez Tomasz Faraś

Zapytanie ofertowe

Morąg, dnia 05 lipca 2018 r.
 
 
Nasz znak: RL.042.1.2018
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro)
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) zapraszam do złożenia oferty cenowej (wg podanego załącznika nr 2) na zaprojektowanie, wykonanie i montaż 4 szt. tablic informacyjno - pamiątkowych w ramach promocji projektu oraz 430 sztuk naklejek na zakupione wyposażenie w ramach realizacji projektu pn: Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej w zakresie edukacji informatycznej, językowej i matematycznej w szkołach podstawowych”.
  1. Zamawiający:
Gmina Morąg
ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg
tel. (89) 757 22 31
  1. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zapytanie wysłane jest do potencjalnych oferentów, umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie Zamawiającego: www.bip.morag.pl w zakładce zamówienia publiczne/zapytania ofertowe
  1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i montaż 4 szt. jednostronnych tablic informacyjno - pamiątkowych do montażu w holu budynku szkół objętych projektem na terenie miasta Morąga w miejscach uzgodnionych z zamawiającym oraz 430 sztuk naklejek samoprzylepnych do oznaczenia zakupionego wyposażenia, o treści zgodnej z zaprojektowanym wstępnie załącznikiem nr 1, z uwzględnieniem logotypów graficznych dostępnych na stronie internetowej RPO Warmia i Mazury na lata 2014-2020 pod adresem:
Dalsze wymagania:
  • tablice z tworzywa sztucznego z trwałym nadrukiem o wymiarach 80 cm x 120 cm, montowane za pomocą kołków rozporowych,
  • pełen kolor wydruku,
  • przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020 zawarte w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
  • zachowanie prawidłowych proporcji logotypów (zgodnych z Kartą wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020),
-    wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę
  • zamówienie obejmuje dostawę i montaż tablic, materiałów mocujących.
  • Naklejka samoprzylepna o wymiarach 10x6 cm, kolor – 430 szt. zgodnie z wzorem udostępnionym przez Zamawiającego
 
  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 7 dni od zlecenia realizacji zamówienia.
  2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia:
Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9
14 – 300 Morąg
 
 
  1. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  1. Miejsce i termin składania oferty:
1)   Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu – sekretariat pok. 30 – II piętro) lub przesłać do siedziby Zamawiającego, w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Oferenta (pieczęć firmowa) oraz napisem: „Wykonanie tablicy pamiątkowej dotyczącej realizacji projektu „Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej w zakresie edukacji informatycznej, językowej i matematycznej w szkołach podstawowych” lub mailem w formie skanu na adres .
2)   Termin składania ofert upływa dnia 12 lipca 2018 r. o godz. 9.00
8. Sposób rozliczenia
Rozliczenie nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia na podstawie faktury, wystawionej na Gminę Morąg, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, NIP: 741-197-97-04. Wynagrodzenie wypłacone będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury przez Wykonawcę.
9. Kryteria i sposób wyboru oferty:
- cena - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto i brutto (netto + podatek VAT). Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. Podjęcia dalszych negocjacji w celu zawarcia umowy,
  2. Rezygnacji z wyboru oferty bez podania przyczyn.
 
  1. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z zakresem zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg. Informacji udziela Tomasz Faraś pod numerem telefonu 89 757 22 31 wew. 18.
  1. Informacje dodatkowe.
Projekt pn.: „Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej w zakresie edukacji informatycznej, językowej i matematycznej w szkołach podstawowych” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, priorytet inwestycyjny: Inwestycje w edukację, umiejętności i uczenie się przez całe życie poprzez rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie RPWM.09.03.04 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej.
 
UWAGA - Link do dokumentu opisującego wymagania w stosunku do parametrów tablic (kolory, odstępy, foty, itp.) znajdują się pod adresem http://rpo.warmia.mazury.pl/zdjecia/strona/Oznaczenia_2018/KIW_FE_2014-2020_2017.pdf

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony