ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 626/21 Burmistrza MorągaDrukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 626/21 Burmistrza Morąga

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. osobowych w Wydziale Oświaty i Kultury

Miejsce pracy: Morąg

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Oświaty i Kultury

Data udostępnienia: 2022-01-04

Ogłoszono dnia: 2022-01-04

Termin składania dokumentów: 2022-01-20 15:00:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie nr 626/21 Burmistrza Morąga

Zlecający: Urząd Miejski w Morągu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiada wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  5. posiada praktyczną znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  6. posiada umiejętność obsługi pakietu MS Office i programu kadrowego,
  7. posiada umiejętność komunikacji i współpracy z pracownikami,
  8. posiada doświadczenie zawodowe – przynajmniej odbyty staż na stanowisku związanym z kadrami,
  9. posiada umiejętność samodzielnego organizowania pracy, w tym terminowość i systematyczność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Referenta ds. osobowych dotyczy obsługi szkół, przedszkoli i żłobka i obejmuje między innymi:
   
  1) prowadzenie wszystkich spraw związanych z obsługą kadrową pracowników
         pedagogicznych i pracowników niepedagogicznych, a w szczególności:
  1. zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników,
  2. sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy,
  3. przygotowywanie decyzji o udzieleniu urlopu dla poratowania zdrowia, macierzyńskiego, wychowawczego,
  4. ustalanie dodatku za wysługę lat,
  5. ustalanie terminów wypłat nagród jubileuszowych,
  6. ustalanie zmian w wynagrodzeniach pracowników oraz informowanie o tym pracowników Wydziału prowadzących sprawy związane z wynagrodzeniem osób zatrudnionych w szkołach i przedszkolach,
  7. prowadzenie dokumentacji związanej z przeniesieniem nauczycieli do innych szkół i przedszkoli,
  8. obsługa programu kadrowo-płacowego, wprowadzanie i aktualizowanie bazy danych,
  9. prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
  10. kontrolowanie urlopów wypoczynkowych i obliczanie jego wymiaru,
  11. nadzór nad wykonywaniem wymaganych badań lekarskich przez pracowników oraz terminami szkoleń bhp.
     2) Udzielanie pomocy przy składaniu wniosków emerytalnych i rentowych oraz
         wniosków o ustalenie kapitału początkowego.
     3) Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do
       ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
   4) Sporządzanie sprawozdań o stanie zatrudnienia.
   5) Wykonywanie potrzebnych wydruków, zestawień.
   6) Weryfikacja list osób uprawnionych do dodatkowego rocznego wynagrodzenia
      dla pracowników sfery budżetowej.
  7) Przygotowywanie wniosków do urzędu pracy o utworzenie prac interwencyjnych,
       staży.
  8) Przygotowywanie informacji do różnych instytucji między innymi Zakładu
       Ubezpieczeń Społecznych, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób
       Niepełnosprawnych, Głównego Urzędu Statystycznego.
  9) Przygotowywanie dokumentów dotyczących powierzenia stanowisk
      kierowniczych w oświatowych jednostkach organizacyjnych i odwoływania z tych
      stanowisk.
 10) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
 11) Bieżące archiwizowanie dokumentów w zakresie prowadzonych spraw.
 12) Zamieszczanie i aktualizowanie w BIP informacji z zakresu spraw
        prowadzonych przez Wydział.
 13) Codzienne odbieranie i rozdzielanie korespondencji oraz prowadzenie
        dziennika korespondencji

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg

V. Wymagane dokumenty:

   1) curriculum vitae,
   2) list motywacyjny,
   3) kwestionariusz osobowy
   4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
   5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i doświadczenie
       ( np. staż pracy),
   6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
       pracy na proponowanym stanowisku,
   7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
       przestępstwo skarbowe,
   8) oświadczenie o następującej treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
       danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
       realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie
       danych osobowych ( Dz.U. poz. 1000 ze zm.).
   9) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-01-20 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w podwójnych kopertach ( zewnętrzna z adresem, wewnętrzna z napisem „ Nabór – Referent ds.  osobowych”) do dnia 20.01.2022r. do godz.15,00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg ( liczy się data wpływu do Urzędu).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Cydejko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-04 10:37:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Daniel Kalinowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-04 10:55:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Daniel Kalinowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-27 14:33:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4496 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony