Osiedla
Szczegóły informacji
Osiedla - zadania
Informacja ogłoszona dnia 2008-10-31 13:31:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. Udział w rozpatrywaniu spraw socjalno-bytowych, opieki zdrowotnej, kulturalnych, sportu, wypoczynku i innych związanych z miejscem zamieszkania.
2. Organizowanie wspólnych przedsięwzięć na rzecz miejsca zamieszkania,
Powyższe zadania realizowane są poprzez:
1. Podejmowanie uchwał w sprawach Osiedla w ramach przyznanych kompetencji,
2. Współuczestnictwo we współorganizowaniu i przeprowadzaniu przez Radę Miejską Konsultacji społecznej projektów uchwał Rady w sprawach o podstawowym znaczeniu dla mieszkańców Osiedla,
3. Występowanie z wnioskami do organów Gminy o rozpatrzenie spraw, których załatwienie wykracza poza możliwości mieszkańców Osiedla,
4. Współpracę z radnym z terenu Osiedla w zakresie organizacji spotkań z wyborcami, dyżurów oraz kierowanie do nich wniosków dotyczących Osiedla,
5. Udział w postępowaniu administracyjnym na zasadach ustalonych dla organizacji społecznych przez Kodeks Postępowania Administracyjnego.
6. Współpracę z samorządami mieszkańców innych Osiedli,
7. Ustalanie zadań dla Zarządu Osiedla.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Kalinowski Daniel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-10-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kalinowski Daniel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-10-31 13:30:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-10-31 13:31:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-12-01 13:22:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1669 raz(y) |