ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: VII/62/07Drukuj informacjęAkt prawny: VII/62/07

Szczegóły informacji

VII/62/07

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: VII/2007

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2007-03-29

Data podjęcia/podpisania: 2007-03-29

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-03-29

Tytuł aktu:

Przyjęcia zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 11 oraz art. 8 ust. 2 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t. jedn.. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./, art. 33, ustawy z 5 czerwca 1998 r. o administracji rządowej w województwie /t. jedn. z 2001 r. Dz.U. Nr 80 poz. 872 z późn. zm./ i art. 6 ust. 3, ustawy z 28 marca 1933 r. o grobach i cmentarzach wojennych /Dz.U. Nr 39, poz. 311 z 1933 r. z późn. zm./, Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:

Treść:

§ 1.

Przyjmuje się do realizacji w 2007 r. zadania z zakresu administracji rządowej polegające na utrzymaniu grobów i cmentarzy wojennych położonych na terenie Gminy Morąg.

§ 2.

Powierzenie Gminie Morąg prowadzenia spraw z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych nastąpi na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Wojewodą Warmińsko – Mazurskim a Burmistrzem Morąga.

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

« powrót do poprzedniej strony