ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: VII/61/07Drukuj informacjęAkt prawny: VII/61/07

Szczegóły informacji

VII/61/07

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: VII/2007

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2007-03-29

Data podjęcia/podpisania: 2007-03-29

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-03-29

Tytuł aktu:

Zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2007

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 165, art. 184, art.188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z póżń. Zm.).

Treść:

§ 1

 

1. Uchwala się zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2007r. zgodnie z     załącznikiem nr 1.

-         Zwiększa  się plan dochodów o kwotę –  705 336 zł.

 

§ 2

 

1. Uchwala się zmianę wydatków w budżecie Gminy na 2007r. zgodnie z       załącznikiem nr 2.

-          zwiększa się plan wydatków o kwotę  -   705 336 zł.

 

§ 3

 

1.      Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w wysokości              12 858 610 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.

 

 

 

§ 4

 

Ustala się wydatki jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 185 000 zł zgodnie z załącznikiem nr 4.

 

§ 5

 

Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2007r wynosić będzie:

              Dochody       -  58 0 24 970 zł,

              Wydatki        -   57 110 751 zł.

 

§  6

 

Ustala się limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:

1)        sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie    -            3 922 497zł;

2)        sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie                      -   0 zł;

3)        spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie – 3 701 653 zł.

 

§ 7

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.

 

§ 8

 

1.      Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

2.      Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty.

 

« powrót do poprzedniej strony