ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ewidencja Ludności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczpospolitej Polskiej (nie dotyczy cudzoziemców)

Informacja ogłoszona dnia 2016-02-04 11:45:03 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Załączniki

  • Załącznik nr 1 -Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczpospolitej Polskiej

2. Dokumenty od wnioskodawcy

  • formularz zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczpospolitej Polskiej (zał. nr 1 )
  • dowód osobisty lub paszport (nie dotyczy dokumentu elektronicznego).

3. Opłaty - nie podlega opłacie.

4. Forma załatwienia -przyjęcie zgłoszenia wyjazdu poza granice Rzeczpospolitej Polskiej, w organie gminy właściwym ze względu na położenie nieruchomości.

5. Termin załatwienia  - niezwłocznie

6. Dokumenty uzyskiwane w postępowaniu  - nie dotyczy

7. Tryb odwoławczy   -brak

8. Podstawa prawna

  • Art. 24, 36 -37 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności  (Dz. U. z 2015 r., poz. 388 z późn. zm.).
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia  29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania  formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego  (Dz. U. z 2011 r., poz. 1306).

9. Informacje dodatkowe dla wnioskodawcy

  • obywatel polski, który wyjeżdża z kraju z zamiarem stałego pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązany zgłosić swój wyjazd. Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej skutkuje wymeldowaniem z miejsca pobytum stałego i czasowego. 
  • obywatel polski, który wyjeżdża poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, bez zamiaru stałego pobytu, na okres dłuższy niż 6 miesięcy, jest obowiązany zgłosić swój wyjazd.
  • za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczona zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
  • obowiązku meldunkowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie pisemnej, po okazaniu przez niego jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.
  • formularz należy wypełnić komputerowo (maszynowo) lub pismem odręcznym.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Olszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Olszewszka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-04 11:29:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-04 11:45:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-05-28 11:50:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1023 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony