ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego (nie dotyczy cudzoziemców)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-02-02 13:13:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

1. Załączniki   : 

  • Załącznik nr 1 -Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
  • Załącznik nr 2 -Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego.
2. Dokumenty od wnioskodawcy
  • formularz zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego (zał. nr 1 do procedury) lub formularz zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu  czasowego (zał. nr 2 do procedury).
  • dowód osobisty lub paszport (nie dotyczy dokumentu elektronicznego).

3. Opłaty: nie podlega opłacie.

4. Forma załatwienia: Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania z miejsca stałego lub czasowego
5. Termin załatwienia - niezwłocznie
6. Tryb odwoławczy: W przypadku odmowy dokonania wymeldowania w drodze czynności materialno-technicznej  sprawa rozpatrywana jest po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego 
7. Podstawa prawna"
  •  Art. 24, 33 -35 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności  (Dz. U. z 2015 r., poz. 388 z późn. zm.).
  •  Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia  29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2011 r., poz. 1306).
10. Informacje dodatkowe dla wnioskodawcy:
  • wymeldowania dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika posiadającego pełnomocnictwo udzielone na piśmie, po okazaniu przez niego jego dowodu  osobistego lub paszportu.
  • wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego można dokonać  w nowym miejscu wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
  • za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczona zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy  wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.-
  • formularz do wymeldowania należy wypełnić komputerowo (maszynowo) lub pismem odręcznym.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony