ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-09-22 14:46:03 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Zapraszamy do korzystania z elektronicznej Platformy Usług Administracji, za pośrednictwem której będziemy udostępniać Państwu narzędzia pozwalające na realizację spraw urzędowych przez Internet.

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza to system, dzięki któremu obywatele mogą przesyłać dokumenty i formularze elektroniczne do Urzędu za pośrednictwem Internetu. Załatwienie każdej sprawy w formie elektronicznej następuje poprzez złożenie pisma ogólnego do Urzędu. Dla niektórych spraw, Urząd udostępnia specjalne formularze, ułatwiające złożenie wniosku elektronicznego. Lista tych spraw dostępna jest w Katalogu usług Urzędu Miejskiego w Morągu Przed wysłaniem pisma przez platformę ePUAP należy zapoznać się z wymaganiami dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miejskiego w Morągu. Adres skrytki ePUAP Urzędu wskazany do przesyłania pism w formie dokumentów elektronicznych:

/urzadmorag/skrytka

 

Szczegółowe instrukcje dotyczące platformy ePUAP znajdują się w dziale pomoc serwisu ePUAP

Dla Państwa wygody poniżej prezentujemy przydatne informacje, jak w prosty sposób, w trzech krokach uzyskać bezpłatny elektroniczny podpis kwalifikowalny (profil zaufany) wymagany do załatwiania spraw urzędowych przez Internet.

e-Urząd jest miejscem, w którym znajdziecie Państwo najważniejsze informacje dotyczące form załatwienia spraw urzędowych zarówno metodą tradycyjną - papierową, jak również poprzez formularze elektroniczne umożliwiające załatwienie niektórych spraw drogą elektroniczną poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na ePUAP.

 Aby móc korzystać z możliwości załatwiania spraw urzędowych przez Internet niezbędne jest:

Krok 1. Posiadanie konta na platformie ePUAPRejestracja krok po kroku

Krok 2 .Założenie Profilu ZaufanegoInstrukcja jak uzyskać profil zaufany

Krok 3. Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych:


Adres Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych:

Urząd Miejski w Morągu

ul. 11 listopada 9, pok. 3 (parter)

14-300 Morąg

Spełnienie wyżej wymienionych warunków daje możliwość załatwiania spraw urzędowych (we wszystkich instytucjach publicznych, nie tylko w Urzędzie Miejskim w Morągu) w formie elektronicznej przez Internet.

Metoda ta jest bezpieczna, a zarazem skuteczna. Złożenie pisma przy użyciu profilu zaufanego jest równoznaczne z przesłaniem pisma pocztą lub osobistym dostarczeniem pisma do urzędu, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.

W celu realizacji usług przez Internet Urząd Miejski w Morągu wskazuje podział ułatwiający znalezienie właściwej usługi.

  • STREFA MIESZKAŃCA - przeznaczona dla osób fizycznych, mieszkańców chcących załatwić sprawy obywatelskie.
  • STREFA PRZEDSIĘBIORCY - przeznaczona dla osób prawnych, mieszkańców prowadzących działalność gospodarczą, stowarzyszenia, fundacje.