ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Załatw sprawy urzędowe przez Internet

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-09-22 14:46:03 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Zapraszamy do korzystania z elektronicznej Platformy Usług Administracji, za pośrednictwem której będziemy udostępniać Państwu narzędzia pozwalające na realizację spraw urzędowych przez Internet.
 
Elektroniczna Skrzynka Podawcza to system, dzięki któremu obywatele mogą przesyłać dokumenty i formularze elektroniczne do Urzędu za pośrednictwem Internetu. Załatwienie każdej sprawy w formie elektronicznej następuje poprzez złożenie pisma ogólnego do Urzędu. Dla niektórych spraw, Urząd udostępnia specjalne formularze, ułatwiające złożenie wniosku elektronicznego. Lista tych spraw dostępna jest w Katalogu usług Urzędu Miejskiego w Morągu Przed wysłaniem pisma przez platformę ePUAP należy zapoznać się z wymaganiami dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miejskiego w Morągu. Adres skrytki ePUAP Urzędu wskazany do przesyłania pism w formie dokumentów elektronicznych:
/urzadmorag/skrytka
 
Szczegółowe instrukcje dotyczące platformy ePUAP znajdują się w dziale pomoc serwisu ePUAP
Dla Państwa wygody poniżej prezentujemy przydatne informacje, jak w prosty sposób, w trzech krokach uzyskać bezpłatny elektroniczny podpis kwalifikowalny (profil zaufany) wymagany do załatwiania spraw urzędowych przez Internet.
e-Urząd jest miejscem, w którym znajdziecie Państwo najważniejsze informacje dotyczące form załatwienia spraw urzędowych zarówno metodą tradycyjną - papierową, jak również poprzez formularze elektroniczne umożliwiające załatwienie niektórych spraw drogą elektroniczną poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na ePUAP.
 
Aby móc korzystać z możliwości załatwiania spraw urzędowych przez Internet niezbędne jest:
Krok 1. Posiadanie konta na platformie ePUAP – Rejestracja krok po kroku
Krok 2 .Założenie Profilu ZaufanegoInstrukcja jak uzyskać profil zaufany
Krok 3. Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych:
 
Adres Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych:
Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 listopada 9, pok. 3 (parter)
14-300 Morąg
 
Spełnienie wyżej wymienionych warunków daje możliwość załatwiania spraw urzędowych (we wszystkich instytucjach publicznych, nie tylko w Urzędzie Miejskim w Morągu) w formie elektronicznej przez Internet.
Metoda ta jest bezpieczna, a zarazem skuteczna. Złożenie pisma przy użyciu profilu zaufanego jest równoznaczne z przesłaniem pisma pocztą lub osobistym dostarczeniem pisma do urzędu, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
W celu realizacji usług przez Internet Urząd Miejski w Morągu wskazuje podział ułatwiający znalezienie właściwej usługi.
  • STREFA MIESZKAŃCA - przeznaczona dla osób fizycznych, mieszkańców chcących załatwić sprawy obywatelskie.
  • STREFA PRZEDSIĘBIORCY - przeznaczona dla osób prawnych, mieszkańców prowadzących działalność gospodarczą, stowarzyszenia, fundacje.
 
« powrót do poprzedniej strony