ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ewidencja Ludności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego i czasowego

Informacja ogłoszona dnia 2016-02-02 13:22:10 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Załączniki

  • Załącznik nr 1 -Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego.
  • Załącznik nr 2 -Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego.

2. Dokumenty od wnioskodawcy

  • formularz zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego (zał. nr 1 do procedury) lub formularz zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu  czasowego (zał. nr 2 do procedury).
  • paszport lub inny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo (nie dotyczy dokumentu elektronicznego).

3. Opłaty  -nie podlega opłacie

4. Termin załatwienia  -niezwłocznie

5 . Podstawa prawna

  • Art. 40 w zw. z art. 33 – 35 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji  ludności (Dz. U. z 2015r., poz. 388 j.t.).
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia  29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania  formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2011 r., poz. 1306).

6.  Informacje dodatkowe dla wnioskodawcy

  • cudzoziemiec, który opuszcza miejsce pobytu stałego lub czasowego przed  upływem deklarowanego pobytu obowiązany jest się wymeldować
  • jeżeli cudzoziemiec dokonuje wymeldowania z dotychczasowego miejsca  pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jednocześnie z zameldowaniem  w nowym miejscu pobytu wymeldowanie następuje na podstawie formularza  odpowiednio -zgłoszenia pobytu stałego lub czasowego.
  • za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczona zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy  wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba  sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
  • obowiązku meldunkowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie pisemnej, po  okazaniu przez niego jego dowodu osobistego lub paszportu.
  • formularz do wymeldowania należy wypełnić komputerowo (maszynowo) lub pismem odręcznym, drukowanymi literami.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Olszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Olszewszka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-02 13:22:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-02 13:22:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-02-02 14:58:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1065 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony